Terestchenko Michel.
[Перші літаки та аеропорти в Україні були побудовані між 1910 і 1914 родом сім'єю Терещенків]Публікація у Facebook (перепост), автор тексту Michel Terestchenko.
Перші літаки та аеропорти в Україні були побудовані між 1910 і 1914 родом сім'єю Терещенків - вони навіть створили завод з монтажу літаків на вагонах на рейках для виготовлення оглядових літаків, розташованих поблизу фронту під час Першої світової війни.
2021
Author: Terestchenko Michel
Опубліковано: 2021-03-01
Український підприємець та благодійник, старгий син Артемія Яковича Терещенка. Таємний радник, почесний громадянин міста Києва.
Опубліковано: 2020-11-03
В своєму будинку на вулиці Терещенківській, 9 влаштував картинну галерею для відвідування киянами. Купував твори "передвижників".
Опубліковано: 2020-11-03
Київська колекціонерка и меценат, дружина Богдана Івановича Ханенко, колекціонера української старовини і творів мистецтва, археолога і мецената.
Опубліковано: 2020-11-03
Ukrainian ship engineer, shipbuilder, author of projects of ships, submarines, minesweepers, seaplanes, etc., the first Ukrainian aviator, public and political figure. One of the founders of the Revolutionary Ukrainian Party (RUP).
1934
Author: НОвый
Опубліковано: 2020-11-02
2020
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
2020
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
2020
Author: Проєкт "Museum Sikor Sky"
Опубліковано: 2020-11-01
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
2020
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
2020
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
2020
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
Зала піонерів неба (вид на стіну кабінету батька) : план-ескіз
2020
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
Микола Делоне (1856-1931), Член Київського товариства повітроплавання
Mykola Delone (1856-1931), Member of the Kiev Aeronautical Society
Викладач Київського Політехнічного інституту. Керівник студентського гуртка повітроплавання, один із засновників Київського товариства повітроплавання. Конструктор планерів-біпланів. Автор брошури «Устройство дешёвого и лёгкого планёра и способы летания на нём».
Lecturer at Kyiv Polytechnic Institute. Head of the student aeronautical club, one of the founders of the Kyiv Aeronautical Society. Designer of biplanes. Author of the brochure "The device of a cheap and light glider and ways to fly on it."
Опубліковано: 2020-10-26
Олександр Карпека (1894-1918), Член Київського товариства
Alexander Karpeka (1894-1918), Member of the Kiev Aeronautical Society
Один із піонерів авіації в Російській імперії. Конструктор біпланів, перший з яких було збудовано в майстерні І.І.Сікорського. До Першої світової війни заснував «Першу Київську авіаційну майстерню конструктора аеропланів О.Д. Карпеки». Випускник Гатчинської військової авіаційної школи. Член Київського товариства повітроплавання. Пілот.
One of the pioneers of aviation in the Russian Empire. Designer of biplanes, the first of which was built in the workshop of II Sikorsky. Before the First World War he founded the «First Kyiv Aviation Workshop of Airplane Designer OD Karpeki». A graduate of the Gatchina Military Aviation School. Member of the Kyiv Aeronautical Society. Pilot.
Опубліковано: 2020-10-26
Федір Терещенко (1988-1950), Член Київського товариства повітроплавання
Fedor Tereshchenko (1988-1950), Member of the Kyiv Aeronautical Society
Нащадок родини цукрозаводчиків. Заснував авіаційні майстерні в селі Червоне, де з Дмитром Григоровичем будував спортивні моноплани. Напередодні Першої світової війни отримав військове замовлення на аероплани, а майстерні стали Аеропланним заводом. Напочатку 1917 року очолив потяг-майстерню з ремонту літаків.
Descendant of a family of sugar growers. He founded aviation workshops in the village of Chervone, where he and Dmytro Hryhorovych built sports monoplanes. On the eve of the First World War, he received a military order for airplanes, and the workshops became an airplane factory. In early 1917 he headed the train-workshop for aircraft repairs.
Опубліковано: 2020-10-26
Георгій Адлер (1886 - 1965), Член Київського товариства повітроплавання
George Adler (1886 - 1965), Member of the Kiev Society of Aeronautics
Один із піонерів авіації в Російській імперії. Конструктор кількох моделей планерів. Працював разом із Ігорем Сікорським. Випускник школи пілотів ІВАК та Севастопольської військової авіаційної школи. Учасник Першої світової війни. Отримав звання старшого унтер-офіцера та нагороджений Хрестом ордена Св. Георгія 4 ступеня.
One of the pioneers of aviation in the Russian Empire. Designer of several models of gliders. He worked with Igor Sikorsky. A graduate of the IVAC pilot school and the Sevastopol Military Aviation School. A participant in the First World War. He received the rank of senior non-commissioned officer and was awarded the Cross of the Order of St. George 4th degree.
Опубліковано: 2020-10-26
Федір Андерс (1868-1926)
Fedor Anders (1868-1926)
Творець дирижаблю «Київ», який у 1911 році став першим в Російській імперії аеростатом, збудованим на приватні кошти для перевезення цивільних осіб. Вже в радянський час Федір закінчив КПІ, працював на заводі Цеппеліна у Німеччині.
The creator of the airship "Kiev", which in 1911 became the first balloon in the Russian Empire, built on private funds to transport civilians. Already in Soviet times, Fedor graduated from KPI, worked at the Zeppelin plant in Germany.
Опубліковано: 2020-10-26
Олександр Кудашев (1872-1917?), Член Київського товариства повітроплавання
Alexander Kudashev (1872-1917?), Member of the Kiev Aeronautical Society
Інженер, викладач Київського Політехнічного інституту. У 1910 році в Києві збудував і випробував перший у Російській імперії літак вітчизняного виробництва. Працював в авіаційній майстерні Російсько-Балтійського вагонного заводу в Ризі, випускав біплани.
Engineer, lecturer at Kyiv Polytechnic Institute. In 1910, he built and tested the first domestically produced aircraft in the Russian Empire in Kyiv. He worked in the aviation workshop of the Russian-Baltic Carriage Plant in Riga, produced biplanes.
Опубліковано: 2020-10-26
Дмитро Григорович (1883-1938), Член Київського товариства повітроплавання
Dmytro Hryhorovych (1883-1938), Member of the Kyiv Aeronautical Society
Вчився в Київському Політехнічному інституті, відвідував гурток повітроплавання. Студентом розпочав будувати аероплани власної конструкції. Два літаки збудував у майстернях Федора Терещенка. В 1911 році переїхав до Петербурга, де видавав журнал «Вестник
воздухоплавания». Працював технічним директором заводу Першого Російського товариства повітроплавання «С.С.Щетинин и К», де збудував свій перший літаючий човен М-1.
He studied at the Kyiv Polytechnic Institute, attended an aeronautics club. As a student he began to build airplanes of his own design. He built two planes in the workshops of Fedor Tereshchenko. In 1911 he moved to St. Petersburg, where he published the magazine "Bulletin of Aeronautics". He worked as the technical director of the plant of the First Russian Society of Aeronautics "SS Shchetinin and K", where he built his first flying boat M-1.
Опубліковано: 2020-10-26
Олександр Фальц-Фейн (1893-1916), Член Київського товариства повітроплавання
Alexander Falz-Fein (1893-1916), Member of the Kiev Aeronautical Society
Хлопчиком Олександр бачив як підіймаються в повітря брати Райт і відтоді захопився авіацією. Навчаючись в Сумському кадетському корпусі, Олександр взявся за конструкцію власного планера. Член гуртка повітроплавання Київського Політехнічного Інституту. Студентом Петербургського Політехнічного Інституту, почав будувати новий літак за схемою літака Ігоря Сікорського С-6А. Будівництво відбувалося в маєтку дядька, на території сучасної Херсонської області.
As a boy, Alexander saw the Wright brothers take to the air and has since become fascinated with aviation. While studying in the Sumy Cadet Corps, Alexander undertook the construction of his own glider. Member of the aeronautics club of Kyiv Polytechnic Institute. A student of the St. Petersburg Polytechnic Institute, he began to build a new aircraft according to the scheme of Igor Sikorsky's C-6A aircraft. The construction took place on my uncle's estate in the modern Kherson region.
Опубліковано: 2020-10-26
Брати Касяненко
Kasyanenko brothers
Євген Касяненко (1889-1938), Член Київського товариства повітроплавання
Eugene Kasyanenko (1889-1938), a member of the Kiev Society of Aeronautics
Іван Касяненко (1887-1942), Член Київського товариства повітроплавання
Ivan Kasyanenko (1887-1942), Member of the Kiev Aeronautical Society
Андрій Касяненко (1886-1942 або 6), Член Київського товариства повітроплавання
Andriy Kasyanenko (1886-1942 or 6), Member of the Kyiv Aeronautical Society
Григорій Касяненко (1891 – 193?), Член Київського товариства повітроплавання
Hryhoriy Kasyanenko (1891 - 193?), Member of the Kyiv Aeronautical Society
Четверо братів Касяненків (Андрій, Іван, Євген та Григорій) стояли біля витоків українського літакобудування, троє з братів вчилися в Київському Політехнічному інституті, були членами Київського товариства повітроплавання.
Перший літак братів Касяненків був збудований і випробуваний у серпні 1910 року. Він став третім спроектованим на території України літаком, який зміг відірватися від землі. Брати також розробляли та випускали гвинти для аеропланів.
Four Kasyanenko brothers (Andriy, Ivan, Yevhen and Hryhoriy) stood at the origins of Ukrainian aircraft construction, three of the brothers studied at the Kyiv Polytechnic Institute, were members of the Kyiv Aeronautical Society. The first plane of the Kasyanenko brothers was built and tested in August 1910. It became the third aircraft designed on the territory of Ukraine, which was able to break away from the ground. The brothers also designed and manufactured propellers for airplanes.
Опубліковано: 2020-10-26
Петро Нестеров (1887 – 1914), Член Київського товариства повітроплавання
Peter Nesterov (1887 - 1914), Member of the Kiev Society of Aeronautics
Навесні 1913 року поручик П. Нестеров почав виконувати обов'язки начальника XI корпусного загону 3-ї авіаційної роти в Києві, яка розміщувалася на Печерську й базувалася на Сирецькому військовому летовищі.
In the spring of 1913, Lieutenant P. Nesterov began to act as chief of the XI Corps Detachment of the 3rd Aviation Company in Kyiv, which was located in Pechersk and was based at the Syretsky Military Airfield.
Саме в Києві у 1913 році Нестеров на новенькому літаку «Ньюпор»-IV виробництва московського заводу «Дукс», із двигуном потужністю 70 к. с., піднявся над Сирецьким військовим летовищем і на висоті 600 метрів на очах численних глядачів уперше у світі здійснив знамениту «мертву петлю», що згодом стала називатися «петлею Нестерова».
Загинув під час здійснення першого у світі повітряного тарану.
It was in Kyiv in 1913 that Nesterov climbed over the Syretsky military airfield on a brand new Newport-IV aircraft manufactured by the Moscow Dux plant, with a 70-hp engine, and for the first time in the world made the famous 600 meters high in front of numerous spectators. "Dead loop", which later became known as the "Nesterov loop". He died during the world's first air ram.
Опубліковано: 2020-10-26
Terestchenko Michel.
[Перші літаки та аеропорти в Україні були побудовані між 1910 і 1914 родом сім'єю Терещенків]Публікація у Facebook (перепост), автор тексту Michel Terestchenko.
Перші літаки та аеропорти в Україні були побудовані між 1910 і 1914 родом сім'єю Терещенків - вони навіть створили завод з монтажу літаків на вагонах на рейках для виготовлення оглядових літаків, розташованих поблизу фронту під час Першої світової війни.
2021
Author: Terestchenko Michel
Опубліковано: 2021-03-01
Український підприємець та благодійник, старгий син Артемія Яковича Терещенка. Таємний радник, почесний громадянин міста Києва.
Опубліковано: 2020-11-03
В своєму будинку на вулиці Терещенківській, 9 влаштував картинну галерею для відвідування киянами. Купував твори "передвижників".
Опубліковано: 2020-11-03
Київська колекціонерка и меценат, дружина Богдана Івановича Ханенко, колекціонера української старовини і творів мистецтва, археолога і мецената.
Опубліковано: 2020-11-03
Ukrainian ship engineer, shipbuilder, author of projects of ships, submarines, minesweepers, seaplanes, etc., the first Ukrainian aviator, public and political figure. One of the founders of the Revolutionary Ukrainian Party (RUP).
1934
Author: НОвый
Опубліковано: 2020-11-02
2020
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
2020
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
2020
Author: Проєкт "Museum Sikor Sky"
Опубліковано: 2020-11-01
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
2020
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
2020
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
2020
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
Зала піонерів неба (вид на стіну кабінету батька) : план-ескіз
2020
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
Микола Делоне (1856-1931), Член Київського товариства повітроплавання
Mykola Delone (1856-1931), Member of the Kiev Aeronautical Society
Викладач Київського Політехнічного інституту. Керівник студентського гуртка повітроплавання, один із засновників Київського товариства повітроплавання. Конструктор планерів-біпланів. Автор брошури «Устройство дешёвого и лёгкого планёра и способы летания на нём».
Lecturer at Kyiv Polytechnic Institute. Head of the student aeronautical club, one of the founders of the Kyiv Aeronautical Society. Designer of biplanes. Author of the brochure "The device of a cheap and light glider and ways to fly on it."
Опубліковано: 2020-10-26
Олександр Карпека (1894-1918), Член Київського товариства
Alexander Karpeka (1894-1918), Member of the Kiev Aeronautical Society
Один із піонерів авіації в Російській імперії. Конструктор біпланів, перший з яких було збудовано в майстерні І.І.Сікорського. До Першої світової війни заснував «Першу Київську авіаційну майстерню конструктора аеропланів О.Д. Карпеки». Випускник Гатчинської військової авіаційної школи. Член Київського товариства повітроплавання. Пілот.
One of the pioneers of aviation in the Russian Empire. Designer of biplanes, the first of which was built in the workshop of II Sikorsky. Before the First World War he founded the «First Kyiv Aviation Workshop of Airplane Designer OD Karpeki». A graduate of the Gatchina Military Aviation School. Member of the Kyiv Aeronautical Society. Pilot.
Опубліковано: 2020-10-26
Федір Терещенко (1988-1950), Член Київського товариства повітроплавання
Fedor Tereshchenko (1988-1950), Member of the Kyiv Aeronautical Society
Нащадок родини цукрозаводчиків. Заснував авіаційні майстерні в селі Червоне, де з Дмитром Григоровичем будував спортивні моноплани. Напередодні Першої світової війни отримав військове замовлення на аероплани, а майстерні стали Аеропланним заводом. Напочатку 1917 року очолив потяг-майстерню з ремонту літаків.
Descendant of a family of sugar growers. He founded aviation workshops in the village of Chervone, where he and Dmytro Hryhorovych built sports monoplanes. On the eve of the First World War, he received a military order for airplanes, and the workshops became an airplane factory. In early 1917 he headed the train-workshop for aircraft repairs.
Опубліковано: 2020-10-26
Георгій Адлер (1886 - 1965), Член Київського товариства повітроплавання
George Adler (1886 - 1965), Member of the Kiev Society of Aeronautics
Один із піонерів авіації в Російській імперії. Конструктор кількох моделей планерів. Працював разом із Ігорем Сікорським. Випускник школи пілотів ІВАК та Севастопольської військової авіаційної школи. Учасник Першої світової війни. Отримав звання старшого унтер-офіцера та нагороджений Хрестом ордена Св. Георгія 4 ступеня.
One of the pioneers of aviation in the Russian Empire. Designer of several models of gliders. He worked with Igor Sikorsky. A graduate of the IVAC pilot school and the Sevastopol Military Aviation School. A participant in the First World War. He received the rank of senior non-commissioned officer and was awarded the Cross of the Order of St. George 4th degree.
Опубліковано: 2020-10-26
Федір Андерс (1868-1926)
Fedor Anders (1868-1926)
Творець дирижаблю «Київ», який у 1911 році став першим в Російській імперії аеростатом, збудованим на приватні кошти для перевезення цивільних осіб. Вже в радянський час Федір закінчив КПІ, працював на заводі Цеппеліна у Німеччині.
The creator of the airship "Kiev", which in 1911 became the first balloon in the Russian Empire, built on private funds to transport civilians. Already in Soviet times, Fedor graduated from KPI, worked at the Zeppelin plant in Germany.
Опубліковано: 2020-10-26
Олександр Кудашев (1872-1917?), Член Київського товариства повітроплавання
Alexander Kudashev (1872-1917?), Member of the Kiev Aeronautical Society
Інженер, викладач Київського Політехнічного інституту. У 1910 році в Києві збудував і випробував перший у Російській імперії літак вітчизняного виробництва. Працював в авіаційній майстерні Російсько-Балтійського вагонного заводу в Ризі, випускав біплани.
Engineer, lecturer at Kyiv Polytechnic Institute. In 1910, he built and tested the first domestically produced aircraft in the Russian Empire in Kyiv. He worked in the aviation workshop of the Russian-Baltic Carriage Plant in Riga, produced biplanes.
Опубліковано: 2020-10-26
Дмитро Григорович (1883-1938), Член Київського товариства повітроплавання
Dmytro Hryhorovych (1883-1938), Member of the Kyiv Aeronautical Society
Вчився в Київському Політехнічному інституті, відвідував гурток повітроплавання. Студентом розпочав будувати аероплани власної конструкції. Два літаки збудував у майстернях Федора Терещенка. В 1911 році переїхав до Петербурга, де видавав журнал «Вестник
воздухоплавания». Працював технічним директором заводу Першого Російського товариства повітроплавання «С.С.Щетинин и К», де збудував свій перший літаючий човен М-1.
He studied at the Kyiv Polytechnic Institute, attended an aeronautics club. As a student he began to build airplanes of his own design. He built two planes in the workshops of Fedor Tereshchenko. In 1911 he moved to St. Petersburg, where he published the magazine "Bulletin of Aeronautics". He worked as the technical director of the plant of the First Russian Society of Aeronautics "SS Shchetinin and K", where he built his first flying boat M-1.
Опубліковано: 2020-10-26
Олександр Фальц-Фейн (1893-1916), Член Київського товариства повітроплавання
Alexander Falz-Fein (1893-1916), Member of the Kiev Aeronautical Society
Хлопчиком Олександр бачив як підіймаються в повітря брати Райт і відтоді захопився авіацією. Навчаючись в Сумському кадетському корпусі, Олександр взявся за конструкцію власного планера. Член гуртка повітроплавання Київського Політехнічного Інституту. Студентом Петербургського Політехнічного Інституту, почав будувати новий літак за схемою літака Ігоря Сікорського С-6А. Будівництво відбувалося в маєтку дядька, на території сучасної Херсонської області.
As a boy, Alexander saw the Wright brothers take to the air and has since become fascinated with aviation. While studying in the Sumy Cadet Corps, Alexander undertook the construction of his own glider. Member of the aeronautics club of Kyiv Polytechnic Institute. A student of the St. Petersburg Polytechnic Institute, he began to build a new aircraft according to the scheme of Igor Sikorsky's C-6A aircraft. The construction took place on my uncle's estate in the modern Kherson region.
Опубліковано: 2020-10-26
Брати Касяненко
Kasyanenko brothers
Євген Касяненко (1889-1938), Член Київського товариства повітроплавання
Eugene Kasyanenko (1889-1938), a member of the Kiev Society of Aeronautics
Іван Касяненко (1887-1942), Член Київського товариства повітроплавання
Ivan Kasyanenko (1887-1942), Member of the Kiev Aeronautical Society
Андрій Касяненко (1886-1942 або 6), Член Київського товариства повітроплавання
Andriy Kasyanenko (1886-1942 or 6), Member of the Kyiv Aeronautical Society
Григорій Касяненко (1891 – 193?), Член Київського товариства повітроплавання
Hryhoriy Kasyanenko (1891 - 193?), Member of the Kyiv Aeronautical Society
Четверо братів Касяненків (Андрій, Іван, Євген та Григорій) стояли біля витоків українського літакобудування, троє з братів вчилися в Київському Політехнічному інституті, були членами Київського товариства повітроплавання.
Перший літак братів Касяненків був збудований і випробуваний у серпні 1910 року. Він став третім спроектованим на території України літаком, який зміг відірватися від землі. Брати також розробляли та випускали гвинти для аеропланів.
Four Kasyanenko brothers (Andriy, Ivan, Yevhen and Hryhoriy) stood at the origins of Ukrainian aircraft construction, three of the brothers studied at the Kyiv Polytechnic Institute, were members of the Kyiv Aeronautical Society. The first plane of the Kasyanenko brothers was built and tested in August 1910. It became the third aircraft designed on the territory of Ukraine, which was able to break away from the ground. The brothers also designed and manufactured propellers for airplanes.
Опубліковано: 2020-10-26
Петро Нестеров (1887 – 1914), Член Київського товариства повітроплавання
Peter Nesterov (1887 - 1914), Member of the Kiev Society of Aeronautics
Навесні 1913 року поручик П. Нестеров почав виконувати обов'язки начальника XI корпусного загону 3-ї авіаційної роти в Києві, яка розміщувалася на Печерську й базувалася на Сирецькому військовому летовищі.
In the spring of 1913, Lieutenant P. Nesterov began to act as chief of the XI Corps Detachment of the 3rd Aviation Company in Kyiv, which was located in Pechersk and was based at the Syretsky Military Airfield.
Саме в Києві у 1913 році Нестеров на новенькому літаку «Ньюпор»-IV виробництва московського заводу «Дукс», із двигуном потужністю 70 к. с., піднявся над Сирецьким військовим летовищем і на висоті 600 метрів на очах численних глядачів уперше у світі здійснив знамениту «мертву петлю», що згодом стала називатися «петлею Нестерова».
Загинув під час здійснення першого у світі повітряного тарану.
It was in Kyiv in 1913 that Nesterov climbed over the Syretsky military airfield on a brand new Newport-IV aircraft manufactured by the Moscow Dux plant, with a 70-hp engine, and for the first time in the world made the famous 600 meters high in front of numerous spectators. "Dead loop", which later became known as the "Nesterov loop". He died during the world's first air ram.
Опубліковано: 2020-10-26
Terestchenko Michel.
[Перші літаки та аеропорти в Україні були побудовані між 1910 і 1914 родом сім'єю Терещенків]Публікація у Facebook (перепост), автор тексту Michel Terestchenko.
Перші літаки та аеропорти в Україні були побудовані між 1910 і 1914 родом сім'єю Терещенків - вони навіть створили завод з монтажу літаків на вагонах на рейках для виготовлення оглядових літаків, розташованих поблизу фронту під час Першої світової війни.
2021
Author: Terestchenko Michel
Опубліковано: 2021-03-01
Український підприємець та благодійник, старгий син Артемія Яковича Терещенка. Таємний радник, почесний громадянин міста Києва.
Опубліковано: 2020-11-03
В своєму будинку на вулиці Терещенківській, 9 влаштував картинну галерею для відвідування киянами. Купував твори "передвижників".
Опубліковано: 2020-11-03
Київська колекціонерка и меценат, дружина Богдана Івановича Ханенко, колекціонера української старовини і творів мистецтва, археолога і мецената.
Опубліковано: 2020-11-03
Ukrainian ship engineer, shipbuilder, author of projects of ships, submarines, minesweepers, seaplanes, etc., the first Ukrainian aviator, public and political figure. One of the founders of the Revolutionary Ukrainian Party (RUP).
1934
Author: НОвый
Опубліковано: 2020-11-02
2020
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
2020
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
2020
Author: Проєкт "Museum Sikor Sky"
Опубліковано: 2020-11-01
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
2020
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
2020
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
2020
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
Зала піонерів неба (вид на стіну кабінету батька) : план-ескіз
2020
Author: Проект Museum Sikor Sky
Опубліковано: 2020-11-01
Микола Делоне (1856-1931), Член Київського товариства повітроплавання
Mykola Delone (1856-1931), Member of the Kiev Aeronautical Society
Викладач Київського Політехнічного інституту. Керівник студентського гуртка повітроплавання, один із засновників Київського товариства повітроплавання. Конструктор планерів-біпланів. Автор брошури «Устройство дешёвого и лёгкого планёра и способы летания на нём».
Lecturer at Kyiv Polytechnic Institute. Head of the student aeronautical club, one of the founders of the Kyiv Aeronautical Society. Designer of biplanes. Author of the brochure "The device of a cheap and light glider and ways to fly on it."
Опубліковано: 2020-10-26
Олександр Карпека (1894-1918), Член Київського товариства
Alexander Karpeka (1894-1918), Member of the Kiev Aeronautical Society
Один із піонерів авіації в Російській імперії. Конструктор біпланів, перший з яких було збудовано в майстерні І.І.Сікорського. До Першої світової війни заснував «Першу Київську авіаційну майстерню конструктора аеропланів О.Д. Карпеки». Випускник Гатчинської військової авіаційної школи. Член Київського товариства повітроплавання. Пілот.
One of the pioneers of aviation in the Russian Empire. Designer of biplanes, the first of which was built in the workshop of II Sikorsky. Before the First World War he founded the «First Kyiv Aviation Workshop of Airplane Designer OD Karpeki». A graduate of the Gatchina Military Aviation School. Member of the Kyiv Aeronautical Society. Pilot.
Опубліковано: 2020-10-26
Федір Терещенко (1988-1950), Член Київського товариства повітроплавання
Fedor Tereshchenko (1988-1950), Member of the Kyiv Aeronautical Society
Нащадок родини цукрозаводчиків. Заснував авіаційні майстерні в селі Червоне, де з Дмитром Григоровичем будував спортивні моноплани. Напередодні Першої світової війни отримав військове замовлення на аероплани, а майстерні стали Аеропланним заводом. Напочатку 1917 року очолив потяг-майстерню з ремонту літаків.
Descendant of a family of sugar growers. He founded aviation workshops in the village of Chervone, where he and Dmytro Hryhorovych built sports monoplanes. On the eve of the First World War, he received a military order for airplanes, and the workshops became an airplane factory. In early 1917 he headed the train-workshop for aircraft repairs.
Опубліковано: 2020-10-26
Георгій Адлер (1886 - 1965), Член Київського товариства повітроплавання
George Adler (1886 - 1965), Member of the Kiev Society of Aeronautics
Один із піонерів авіації в Російській імперії. Конструктор кількох моделей планерів. Працював разом із Ігорем Сікорським. Випускник школи пілотів ІВАК та Севастопольської військової авіаційної школи. Учасник Першої світової війни. Отримав звання старшого унтер-офіцера та нагороджений Хрестом ордена Св. Георгія 4 ступеня.
One of the pioneers of aviation in the Russian Empire. Designer of several models of gliders. He worked with Igor Sikorsky. A graduate of the IVAC pilot school and the Sevastopol Military Aviation School. A participant in the First World War. He received the rank of senior non-commissioned officer and was awarded the Cross of the Order of St. George 4th degree.
Опубліковано: 2020-10-26
Федір Андерс (1868-1926)
Fedor Anders (1868-1926)
Творець дирижаблю «Київ», який у 1911 році став першим в Російській імперії аеростатом, збудованим на приватні кошти для перевезення цивільних осіб. Вже в радянський час Федір закінчив КПІ, працював на заводі Цеппеліна у Німеччині.
The creator of the airship "Kiev", which in 1911 became the first balloon in the Russian Empire, built on private funds to transport civilians. Already in Soviet times, Fedor graduated from KPI, worked at the Zeppelin plant in Germany.
Опубліковано: 2020-10-26
Олександр Кудашев (1872-1917?), Член Київського товариства повітроплавання
Alexander Kudashev (1872-1917?), Member of the Kiev Aeronautical Society
Інженер, викладач Київського Політехнічного інституту. У 1910 році в Києві збудував і випробував перший у Російській імперії літак вітчизняного виробництва. Працював в авіаційній майстерні Російсько-Балтійського вагонного заводу в Ризі, випускав біплани.
Engineer, lecturer at Kyiv Polytechnic Institute. In 1910, he built and tested the first domestically produced aircraft in the Russian Empire in Kyiv. He worked in the aviation workshop of the Russian-Baltic Carriage Plant in Riga, produced biplanes.
Опубліковано: 2020-10-26
Дмитро Григорович (1883-1938), Член Київського товариства повітроплавання
Dmytro Hryhorovych (1883-1938), Member of the Kyiv Aeronautical Society
Вчився в Київському Політехнічному інституті, відвідував гурток повітроплавання. Студентом розпочав будувати аероплани власної конструкції. Два літаки збудував у майстернях Федора Терещенка. В 1911 році переїхав до Петербурга, де видавав журнал «Вестник
воздухоплавания». Працював технічним директором заводу Першого Російського товариства повітроплавання «С.С.Щетинин и К», де збудував свій перший літаючий човен М-1.
He studied at the Kyiv Polytechnic Institute, attended an aeronautics club. As a student he began to build airplanes of his own design. He built two planes in the workshops of Fedor Tereshchenko. In 1911 he moved to St. Petersburg, where he published the magazine "Bulletin of Aeronautics". He worked as the technical director of the plant of the First Russian Society of Aeronautics "SS Shchetinin and K", where he built his first flying boat M-1.
Опубліковано: 2020-10-26
Олександр Фальц-Фейн (1893-1916), Член Київського товариства повітроплавання
Alexander Falz-Fein (1893-1916), Member of the Kiev Aeronautical Society
Хлопчиком Олександр бачив як підіймаються в повітря брати Райт і відтоді захопився авіацією. Навчаючись в Сумському кадетському корпусі, Олександр взявся за конструкцію власного планера. Член гуртка повітроплавання Київського Політехнічного Інституту. Студентом Петербургського Політехнічного Інституту, почав будувати новий літак за схемою літака Ігоря Сікорського С-6А. Будівництво відбувалося в маєтку дядька, на території сучасної Херсонської області.
As a boy, Alexander saw the Wright brothers take to the air and has since become fascinated with aviation. While studying in the Sumy Cadet Corps, Alexander undertook the construction of his own glider. Member of the aeronautics club of Kyiv Polytechnic Institute. A student of the St. Petersburg Polytechnic Institute, he began to build a new aircraft according to the scheme of Igor Sikorsky's C-6A aircraft. The construction took place on my uncle's estate in the modern Kherson region.
Опубліковано: 2020-10-26
Брати Касяненко
Kasyanenko brothers
Євген Касяненко (1889-1938), Член Київського товариства повітроплавання
Eugene Kasyanenko (1889-1938), a member of the Kiev Society of Aeronautics
Іван Касяненко (1887-1942), Член Київського товариства повітроплавання
Ivan Kasyanenko (1887-1942), Member of the Kiev Aeronautical Society
Андрій Касяненко (1886-1942 або 6), Член Київського товариства повітроплавання
Andriy Kasyanenko (1886-1942 or 6), Member of the Kyiv Aeronautical Society
Григорій Касяненко (1891 – 193?), Член Київського товариства повітроплавання
Hryhoriy Kasyanenko (1891 - 193?), Member of the Kyiv Aeronautical Society
Четверо братів Касяненків (Андрій, Іван, Євген та Григорій) стояли біля витоків українського літакобудування, троє з братів вчилися в Київському Політехнічному інституті, були членами Київського товариства повітроплавання.
Перший літак братів Касяненків був збудований і випробуваний у серпні 1910 року. Він став третім спроектованим на території України літаком, який зміг відірватися від землі. Брати також розробляли та випускали гвинти для аеропланів.
Four Kasyanenko brothers (Andriy, Ivan, Yevhen and Hryhoriy) stood at the origins of Ukrainian aircraft construction, three of the brothers studied at the Kyiv Polytechnic Institute, were members of the Kyiv Aeronautical Society. The first plane of the Kasyanenko brothers was built and tested in August 1910. It became the third aircraft designed on the territory of Ukraine, which was able to break away from the ground. The brothers also designed and manufactured propellers for airplanes.
Опубліковано: 2020-10-26
Петро Нестеров (1887 – 1914), Член Київського товариства повітроплавання
Peter Nesterov (1887 - 1914), Member of the Kiev Society of Aeronautics
Навесні 1913 року поручик П. Нестеров почав виконувати обов'язки начальника XI корпусного загону 3-ї авіаційної роти в Києві, яка розміщувалася на Печерську й базувалася на Сирецькому військовому летовищі.
In the spring of 1913, Lieutenant P. Nesterov began to act as chief of the XI Corps Detachment of the 3rd Aviation Company in Kyiv, which was located in Pechersk and was based at the Syretsky Military Airfield.
Саме в Києві у 1913 році Нестеров на новенькому літаку «Ньюпор»-IV виробництва московського заводу «Дукс», із двигуном потужністю 70 к. с., піднявся над Сирецьким військовим летовищем і на висоті 600 метрів на очах численних глядачів уперше у світі здійснив знамениту «мертву петлю», що згодом стала називатися «петлею Нестерова».
Загинув під час здійснення першого у світі повітряного тарану.
It was in Kyiv in 1913 that Nesterov climbed over the Syretsky military airfield on a brand new Newport-IV aircraft manufactured by the Moscow Dux plant, with a 70-hp engine, and for the first time in the world made the famous 600 meters high in front of numerous spectators. "Dead loop", which later became known as the "Nesterov loop". He died during the world's first air ram.
Опубліковано: 2020-10-26
Terestchenko Michel
[Перші літаки та аеропорти в Україні були побудовані між 1910 і 1914 родом сім'єю Терещенків]
Terestchenko Michel .
Terestchenko M. [Перші літаки та аеропорти в Україні були побудовані між 1910 і 1914 родом сім'єю Терещенків] / M. Terestchenko / Facebook. Michel Terestchenko. — Режим доступу: https://www.facebook.com/michel.terestchenko.3. — Назва з екрана. — Дата публікації: 01.03.2021. — Дата перегляду: 02.03.2021. — Репост публікації: Lukina N. [В 1910 році…] / N. Lukina // Facebook. Киевские истории : загальнодоступна група. — Режим доступу: https://www.facebook.com/groups/story.kiev.ua/permalink/1608400699356725. — Назва з екрана. — Дата публікації: 01.03.2021. — Дата перегляду: 02.03.2021.
Terestchenko Michel.
[Перші літаки та аеропорти в Україні були побудовані між 1910 і 1914 родом сім'єю Терещенків] // / M. Terestchenko // Facebook. Michel Terestchenko. — Режим доступу: https://www.facebook.com/michel.terestchenko.3. — Назва з екрана. — Дата публікації: 01.03.2021. — Дата перегляду: 02.03.2021. — Репост публікації: Lukina N. [В 1910 році…] / N. Lukina // Facebook. Киевские истории : загальнодоступна група. — Режим доступу: https://www.facebook.com/groups/story.kiev.ua/permalink/1608400699356725. — Назва з екрана. — Дата публікації: 01.03.2021. — Дата перегляду: 02.03.2021.
Authors and responsible:
Terestchenko Michel
Amount: 12 мб
Публікація у Facebook (перепост), автор тексту Michel Terestchenko.
Перші літаки та аеропорти в Україні були побудовані між 1910 і 1914 родом сім'єю Терещенків - вони навіть створили завод з монтажу літаків на вагонах на рейках для виготовлення оглядових літаків, розташованих поблизу фронту під час Першої світової війни.
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/197 |
Дата онлайнової публікації | 2021-03-01 |
Aero3D
Моделювання теріторії біля будинку Ігоря Сікорського
Київ
Моделювання теріторії біля будинку Ігоря Сікорського
Authors and responsible:
Aero3D
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/183 |
Дата онлайнової публікації | 2020-11-24 |
Терещенко Нікола Артемович / Nikolay Artemovich Tereshchenko (1819-1903)
Галерея меценатів: Нікола Артемович Терещенко / Nikolay Artemovich Tereshchenko (1819-1903)
У 1851 вибраний старшим бургомістром Глухова і посідав цю посаду впродовж 9 років, а потім впродовж 14 років займав пост міського голови. Одночасно він виконував обов'язки головного губернатора земських зборів, члена земської управи Глухова, почесного мирового судді. Нікола Артемович більше 20-ти років стояв на чолі глухівського самоврядування, що свідчило про загальну пошану земляків до його діяльності. Окрім суспільної діяльності Нікола Артемійович особливу увагу приділяв добродійним справам — допомогав дитячим притулкам, міській лікарні і навіть ув'язненим, він очолював місцеве відділення піклування про в'язниці.
У Київі коштом благодійника у 1881 році відкривається училище для сліпих, єдиний на той час такий заклад у Російській імперії. У цьому ж році Нікола Артемійович виділяє 23 тисячі карбованців на будівництво Маріїнського дитячого притулку (на розі Паньківської і Микільсько-Ботанічної вулиць, тепер НДІ психології). 1899 року меценат пожертвував кошти на облаштування будинку для міського парафіяльного училища на Ярославому Валу,40, яке носить його ім'я.
In 1851 he was elected senior mayor of Glukhov and held this position for 9 years, and then for 14 years held the post of mayor. At the same time he served as chief governor of the Zemstvo, a member of the Zemstvo board Glukhov, an honorary justice of the peace. Nikola Artemovych was the head of the Glukhiv self-government for more than 20 years, which testified to the general respect of his compatriots for his activity. In addition to public activities, Nikolai Artemievich paid special attention to charitable causes - he helped children's shelters, the city hospital and even prisoners, he headed the local prison care department.
In 1881, a school for the blind was opened in Kyiv at the expense of a philanthropist, the only such institution in the Russian Empire at that time. In the same year, Nikolai Artemiyovych allocated 23,000 rubles for the construction of the Mariinsky Children's Shelter (at the corner of Pankivska and Mykilsko-Botanichna Streets, now the Research Institute of Psychology). In 1899, the patron donated funds for the construction of a building for the city parish school at 40 Yaroslav Val, which bears his name.
Терещенко Нікола Артемович / Nikolay Artemovich Tereshchenko (1819-1903)
Amount: 12 мб
Український підприємець та благодійник, старгий син Артемія Яковича Терещенка. Таємний радник, почесний громадянин міста Києва.
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/168 |
Дата онлайнової публікації | 2020-11-03 |
Терещенко Федір Артемович / Fedor Artemovich Tereshchenko (1832-1894)
В Києві фінансував благодійні заходи, що проводилися в місті, з того: будівництво і утримання Рубежівської колонії — для навчання ремеслам малолітніх злочинців; нічліжного та пологового будинків на Нижньому Валу.
В своєму будинку на вулиці Терещенківській, 9 влаштував картинну галерею для відвідування киянами. Купував твори передвижників — на аукціонах, конкуруючи з П. М. Третьяковим. У нього часто гостювали видатні художники: І. Ю. Рєпін, І. І. Шишкін, І. М. Крамськой. Зібрані Федором Терещенком твори склали основу київського Музею мистецтв ім. Богдана та Варвари Ханенків.
За два дні до смерті пожертвував 25 тисяч карбованців на будівництво Міського музею (Національний художній музей України).
In Kyiv, he financed charitable events held in the city, including: construction and maintenance of the Rubezhivka colony - to teach the crafts of juvenile delinquents; dormitories and maternity hospitals on the Lower Shaft.
In his house on Tereshchenkovskaya Street, 9, he arranged an art gallery for Kyivans to visit.
He bought the works of Wanderers - at auctions, competing with Pavel Tretyakov.
He was often visited by prominent artists: Ilya Repin, Ivan Shishkin, Ivan Kramskoy.
The works collected by Fedor Tereshchenko formed the basis of the Kyiv Museum of Arts. Bohdan and Varvara Khanenko.
Two days before his death, he donated 25,000 rubles for the construction of the City Museum (National Art Museum of Ukraine).
Терещенко Федір Артемович / Fedor Artemovich Tereshchenko (1832-1894)
Amount: 12 мб
В своєму будинку на вулиці Терещенківській, 9 влаштував картинну галерею для відвідування киянами. Купував твори "передвижників".
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/169 |
Дата онлайнової публікації | 2020-11-03 |
Ханенко Варвара Ніколовна (1852-1922)
Варвара Ніколовна Ханенко (1852-1922)
Була однодумцем та активним помічником свого чоловіка в колекціонуванні предметів мистецтва.
Разом із чоловіком колекціонувала пам'ятки західного й східного мистецтва, на основі яких подружжя заснувало приватний музей. Після смерті Богдана Івановича в 1917 році колекція, згідно з його волею, перейшла у власність Варвари Ніколівни, а після її смерті мала перейти у власність Києва для організації загальнодоступного музею. Через Першу світову війну Варвара Николівна змушена була евакуювати значну частину зібрання з Києва до Москви, до Історичного музею. У 1921 році вона добилася повернення колекції до Києва. У 1999 році музею надано заповідану засновниками назву — Музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків.
Ханенко Варвара Ніколовна (1852-1922)
Amount: 12 мб
Київська колекціонерка и меценат, дружина Богдана Івановича Ханенко, колекціонера української старовини і творів мистецтва, археолога і мецената.
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/172 |
Дата онлайнової публікації | 2020-11-03 |
НОвый
Левко Мацієвич (1877 - 1910)
США
Левко Мацієвич (1877-1910)
У 1886-1895 роках навчався у 3-й Київській гімназії на Подолі, де виявив нахил до математики, фізики, хімії, іноземних мов і класичної літератури. Одним з перших в світі розробив проект авіаносця, Розробив тип літального апарата, здатного піднятися з палуби морського судна. In 1886-1895 he studied at the 3rd Kyiv Gymnasium in Podil, where he showed a penchant for mathematics, physics, chemistry, foreign languages and classical literature. One of the first in the world to design an aircraft carrier, developed a type of aircraft capable of rising from the deck of a ship.
Загинув в першій в Россійській імперії авіакатастрофі під час польоту над Комендантським полем Санкт-Петербурга.
Died in the first plane crash in the Russian Empire during a flight over the Commandant's Field in St. Petersburg.
Левко Мацієвич (1877 - 1910)
Authors and responsible:
НОвый
Amount: 12 мб
Ukrainian ship engineer, shipbuilder, author of projects of ships, submarines, minesweepers, seaplanes, etc., the first Ukrainian aviator, public and political figure. One of the founders of the Revolutionary Ukrainian Party (RUP).
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/166 |
Дата онлайнової публікації | 2020-11-02 |
Проект Museum Sikor Sky
Концепція музейної експозиції у Кімнаті Ігоря. Вид з Зали піонерів неба.
м. Київ, Україна
Концепція музейної експозиції у Кімнаті Ігоря. Вид з Зали піонерів неба.
Authors and responsible:
Проект Museum Sikor Sky , Віктор Гріза
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/150 |
Дата онлайнової публікації | 2020-11-01 |
Проект Museum Sikor Sky
Концепція музейної експозиції у Кімнаті Ігоря. Вид на Залу піонерів неба-2
м. Київ, Україна
Концепція музейної експозиції у Кімнаті Ігоря. Вид на Залу піонерів неба-2
Authors and responsible:
Проект Museum Sikor Sky , Віктор Гріза
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/151 |
Дата онлайнової публікації | 2020-11-01 |
Проєкт "Museum Sikor Sky"
Концепція музейної експозиції у Кімнаті Ігоря. Вид на вихід.
м. Київ, Україна
Концепція музейної експозиції у Кімнаті Ігоря. Вид на вихід.
Authors and responsible:
Проєкт "Museum Sikor Sky" , Віктор Гріза
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/152 |
Дата онлайнової публікації | 2020-11-01 |
Проект Museum Sikor Sky
Концепція музейної експозиції Зали піонерів неба. Вид на вихід у сад.
м. Київ, Україна
Концепція музейної експозиції Зали піонерів неба. Вид на вихід у сад.
Authors and responsible:
Проект Museum Sikor Sky , Віктор Гріза
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/154 |
Дата онлайнової публікації | 2020-11-01 |
Проект Museum Sikor Sky
Концепція музейної експозиції у Кімнаті Ігоря. Вид на стіл.
м. Київ, Україна
Концепція музейної експозиції у Кімнаті Ігоря. Вид на стіл.
Authors and responsible:
Проект Museum Sikor Sky , Віктор Гріза
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/153 |
Дата онлайнової публікації | 2020-11-01 |
Проект Museum Sikor Sky
Концепція музейної експозиції Зали піонерів неба. Вид на Кімнату Ігоря.
м. Київ, Україна
Концепція музейної експозиції Зали піонерів неба. Вид на Кімнату Ігоря.
Authors and responsible:
Проект Museum Sikor Sky , Віктор Гріза
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/155 |
Дата онлайнової публікації | 2020-11-01 |
Проект Museum Sikor Sky
Концепція музейної експозиції Зали піонерів неба. Вид на коридор.
м. Київ, Україна
Концепція музейної експозиції Зали піонерів неба. Вид на коридор.
Authors and responsible:
Проект Museum Sikor Sky , Віктор Гріза
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/156 |
Дата онлайнової публікації | 2020-11-01 |
Проект Museum Sikor Sky
Концепція музейної експозиції Зали піонерів неба. Вид на стіну Кабінета психіатра.
Кін. ХІХ – поч. ХХ ст.
Львів
Зала піонерів неба (вид на стіну кабінету батька) : план-ескіз
Концепція музейної експозиції Зали піонерів неба. Вид на стіну Кабінета психіатра.
Authors and responsible:
Проект Museum Sikor Sky , Віктор Гріза
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/157 |
Дата онлайнової публікації | 2020-11-01 |
Микола Делоне (1856-1931)
Микола Делоне (1856-1931), Член Київського товариства повітроплавання
Mykola Delone (1856-1931), Member of the Kiev Aeronautical Society
Викладач Київського Політехнічного інституту. Керівник студентського гуртка повітроплавання, один із засновників Київського товариства повітроплавання. Конструктор планерів-біпланів. Автор брошури «Устройство дешёвого и лёгкого планёра и способы летания на нём».
Lecturer at Kyiv Polytechnic Institute. Head of the student aeronautical club, one of the founders of the Kyiv Aeronautical Society. Designer of biplanes. Author of the brochure "The device of a cheap and light glider and ways to fly on it."
Микола Делоне (1856-1931)
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/115 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-25 |
Олександр Карпека (1894-1918)
Олександр Карпека (1894-1918), Член Київського товариства
Alexander Karpeka (1894-1918), Member of the Kiev Aeronautical Society
Один із піонерів авіації в Російській імперії. Конструктор біпланів, перший з яких було збудовано в майстерні І.І.Сікорського. До Першої світової війни заснував «Першу Київську авіаційну майстерню конструктора аеропланів О.Д. Карпеки». Випускник Гатчинської військової авіаційної школи. Член Київського товариства повітроплавання. Пілот.
One of the pioneers of aviation in the Russian Empire. Designer of biplanes, the first of which was built in the workshop of II Sikorsky. Before the First World War he founded the «First Kyiv Aviation Workshop of Airplane Designer OD Karpeki». A graduate of the Gatchina Military Aviation School. Member of the Kyiv Aeronautical Society. Pilot.
Олександр Карпека (1894-1918)
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/116 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-25 |
Федір Терещенко (1988-1950)
Федір Терещенко (1988-1950), Член Київського товариства повітроплавання
Fedor Tereshchenko (1988-1950), Member of the Kyiv Aeronautical Society
Нащадок родини цукрозаводчиків. Заснував авіаційні майстерні в селі Червоне, де з Дмитром Григоровичем будував спортивні моноплани. Напередодні Першої світової війни отримав військове замовлення на аероплани, а майстерні стали Аеропланним заводом. Напочатку 1917 року очолив потяг-майстерню з ремонту літаків.
Descendant of a family of sugar growers. He founded aviation workshops in the village of Chervone, where he and Dmytro Hryhorovych built sports monoplanes. On the eve of the First World War, he received a military order for airplanes, and the workshops became an airplane factory. In early 1917 he headed the train-workshop for aircraft repairs.
Федір Терещенко (1988-1950)
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/118 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-25 |
Георгій Адлер (1886 - 1965)
Георгій Адлер (1886 - 1965), Член Київського товариства повітроплавання
George Adler (1886 - 1965), Member of the Kiev Society of Aeronautics
Один із піонерів авіації в Російській імперії. Конструктор кількох моделей планерів. Працював разом із Ігорем Сікорським. Випускник школи пілотів ІВАК та Севастопольської військової авіаційної школи. Учасник Першої світової війни. Отримав звання старшого унтер-офіцера та нагороджений Хрестом ордена Св. Георгія 4 ступеня.
One of the pioneers of aviation in the Russian Empire. Designer of several models of gliders. He worked with Igor Sikorsky. A graduate of the IVAC pilot school and the Sevastopol Military Aviation School. A participant in the First World War. He received the rank of senior non-commissioned officer and was awarded the Cross of the Order of St. George 4th degree.
Георгій Адлер (1886 - 1965)
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/117 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-25 |
Федір Андерс (1868-1926)
Федір Андерс (1868-1926)
Fedor Anders (1868-1926)
Творець дирижаблю «Київ», який у 1911 році став першим в Російській імперії аеростатом, збудованим на приватні кошти для перевезення цивільних осіб. Вже в радянський час Федір закінчив КПІ, працював на заводі Цеппеліна у Німеччині.
The creator of the airship "Kiev", which in 1911 became the first balloon in the Russian Empire, built on private funds to transport civilians. Already in Soviet times, Fedor graduated from KPI, worked at the Zeppelin plant in Germany.
Федір Андерс (1868-1926)
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/119 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-25 |
Олександр Кудашев (1872-1917?)
Олександр Кудашев (1872-1917?), Член Київського товариства повітроплавання
Alexander Kudashev (1872-1917?), Member of the Kiev Aeronautical Society
Інженер, викладач Київського Політехнічного інституту. У 1910 році в Києві збудував і випробував перший у Російській імперії літак вітчизняного виробництва. Працював в авіаційній майстерні Російсько-Балтійського вагонного заводу в Ризі, випускав біплани.
Engineer, lecturer at Kyiv Polytechnic Institute. In 1910, he built and tested the first domestically produced aircraft in the Russian Empire in Kyiv. He worked in the aviation workshop of the Russian-Baltic Carriage Plant in Riga, produced biplanes.
Олександр Кудашев (1872-1917?)
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/120 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-25 |
Дмитро Григорович (1883-1938)
Дмитро Григорович (1883-1938), Член Київського товариства повітроплавання
Dmytro Hryhorovych (1883-1938), Member of the Kyiv Aeronautical Society
Вчився в Київському Політехнічному інституті, відвідував гурток повітроплавання. Студентом розпочав будувати аероплани власної конструкції. Два літаки збудував у майстернях Федора Терещенка. В 1911 році переїхав до Петербурга, де видавав журнал «Вестник
воздухоплавания». Працював технічним директором заводу Першого Російського товариства повітроплавання «С.С.Щетинин и К», де збудував свій перший літаючий човен М-1.
He studied at the Kyiv Polytechnic Institute, attended an aeronautics club. As a student he began to build airplanes of his own design. He built two planes in the workshops of Fedor Tereshchenko. In 1911 he moved to St. Petersburg, where he published the magazine "Bulletin of Aeronautics". He worked as the technical director of the plant of the First Russian Society of Aeronautics "SS Shchetinin and K", where he built his first flying boat M-1.
Дмитро Григорович (1883-1938)
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/121 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-25 |
Олександр Фальц-Фейн (1893-1916)
Олександр Фальц-Фейн (1893-1916), Член Київського товариства повітроплавання
Alexander Falz-Fein (1893-1916), Member of the Kiev Aeronautical Society
Хлопчиком Олександр бачив як підіймаються в повітря брати Райт і відтоді захопився авіацією. Навчаючись в Сумському кадетському корпусі, Олександр взявся за конструкцію власного планера. Член гуртка повітроплавання Київського Політехнічного Інституту. Студентом Петербургського Політехнічного Інституту, почав будувати новий літак за схемою літака Ігоря Сікорського С-6А. Будівництво відбувалося в маєтку дядька, на території сучасної Херсонської області.
As a boy, Alexander saw the Wright brothers take to the air and has since become fascinated with aviation. While studying in the Sumy Cadet Corps, Alexander undertook the construction of his own glider. Member of the aeronautics club of Kyiv Polytechnic Institute. A student of the St. Petersburg Polytechnic Institute, he began to build a new aircraft according to the scheme of Igor Sikorsky's C-6A aircraft. The construction took place on my uncle's estate in the modern Kherson region.
Олександр Фальц-Фейн (1893-1916)
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/122 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-25 |
Брати Касяненко
Брати Касяненко
Kasyanenko brothers
Євген Касяненко (1889-1938), Член Київського товариства повітроплавання
Eugene Kasyanenko (1889-1938), a member of the Kiev Society of Aeronautics
Іван Касяненко (1887-1942), Член Київського товариства повітроплавання
Ivan Kasyanenko (1887-1942), Member of the Kiev Aeronautical Society
Андрій Касяненко (1886-1942 або 6), Член Київського товариства повітроплавання
Andriy Kasyanenko (1886-1942 or 6), Member of the Kyiv Aeronautical Society
Григорій Касяненко (1891 – 193?), Член Київського товариства повітроплавання
Hryhoriy Kasyanenko (1891 - 193?), Member of the Kyiv Aeronautical Society
Четверо братів Касяненків (Андрій, Іван, Євген та Григорій) стояли біля витоків українського літакобудування, троє з братів вчилися в Київському Політехнічному інституті, були членами Київського товариства повітроплавання.
Перший літак братів Касяненків був збудований і випробуваний у серпні 1910 року. Він став третім спроектованим на території України літаком, який зміг відірватися від землі. Брати також розробляли та випускали гвинти для аеропланів.
Four Kasyanenko brothers (Andriy, Ivan, Yevhen and Hryhoriy) stood at the origins of Ukrainian aircraft construction, three of the brothers studied at the Kyiv Polytechnic Institute, were members of the Kyiv Aeronautical Society. The first plane of the Kasyanenko brothers was built and tested in August 1910. It became the third aircraft designed on the territory of Ukraine, which was able to break away from the ground. The brothers also designed and manufactured propellers for airplanes.
Брати Касяненко
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/123 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-25 |
Петро Нестеров (1887 – 1914)
Петро Нестеров (1887 – 1914), Член Київського товариства повітроплавання
Peter Nesterov (1887 - 1914), Member of the Kiev Society of Aeronautics
Навесні 1913 року поручик П. Нестеров почав виконувати обов'язки начальника XI корпусного загону 3-ї авіаційної роти в Києві, яка розміщувалася на Печерську й базувалася на Сирецькому військовому летовищі.
In the spring of 1913, Lieutenant P. Nesterov began to act as chief of the XI Corps Detachment of the 3rd Aviation Company in Kyiv, which was located in Pechersk and was based at the Syretsky Military Airfield.
Саме в Києві у 1913 році Нестеров на новенькому літаку «Ньюпор»-IV виробництва московського заводу «Дукс», із двигуном потужністю 70 к. с., піднявся над Сирецьким військовим летовищем і на висоті 600 метрів на очах численних глядачів уперше у світі здійснив знамениту «мертву петлю», що згодом стала називатися «петлею Нестерова».
Загинув під час здійснення першого у світі повітряного тарану.
It was in Kyiv in 1913 that Nesterov climbed over the Syretsky military airfield on a brand new Newport-IV aircraft manufactured by the Moscow Dux plant, with a 70-hp engine, and for the first time in the world made the famous 600 meters high in front of numerous spectators. "Dead loop", which later became known as the "Nesterov loop". He died during the world's first air ram.
Петро Нестеров (1887 – 1914)
Amount: 12 мб
Позначення типу ресурсу | Електронні графічні дані |
Примітки про ресурс | Cистемні вимоги: MS IE 8.0 або вищі; Opera 9.0 або вищі; Mozilla Firefox 3.0 Джерело назви: Назва з екрана |
URL сторінки з описом | https://dcvisu.sikorsky.kiev.ua/documents/124 |
Дата онлайнової публікації | 2020-10-25 |
Об'єкт - вихідний об'єкт, який описується метаданими.
Це може бути або фізичний об'єкт – оригінал (річ, картина, книга тощо) або цифровий.
Для цифрових музейних колекцій це – оцифрований предмет з музейного фонду, предмет з фонду іншого зібрання,
отриманий до певної експозиції, а також оцифрований оригінал або цифровий ресурс, доступний у глобальній мережі.
Примітка. Правові аспекти розміщення об'єкту у цифровій колекції фіксуються у відповідних метаданих.
Оригінал – це фізичний предмет або аудіовізуальний ресурс, якій є оцифрованим для репрезентації у цифрових колекціях як окремий об'єкт.
Ресурс (веб ресурс) – це цифрова онлайнова репрезентація (подання) оригіналу як об'єкту цифрової колекції. Це комплекс інформаційних матеріалів, медіа типів ресурсів, метаданих та додаткової інформації, що стосується певного об'єкту цифрової колекції, має ідентичність, включаючи унікальну адресу ресурсу (URL) і доступний для використання у мережі.
Медіа типи – типи даних, які надаються через мережу Інтернет з застосуванням стандартів MIME і позначаються встановленими розширеннями файлів.